Selasa, 30 Disember 2008

Bisnes baru

Aku skrg sgt2 xde duit..tula nk sgt idup bedikari.pdn muke aku hahaha!.tp pg td ms tgh srpn dgn si joyah umah aku tu (amy),kiteorg tepikir satu bende,nk bisnes nasi lemak!hmm..aku ckp aku wt sambal xsdp sgt.tp yela dh bdk2 lapo kan..msti derg rembat je..lg plak duit loan tgh byk..lagi la berhantu derang beli..hmm..burger ok x?mcm lg ok n sng dr nasi lemak.aku cdg nk wt nasi lemak sambal ikan bilis + ikan masin bulu ayam tu.msti terangkat punye..pstu kalo ade permintaan, aku wt la nasi lemak smbal sotong ke, sambal kerang ke,ayam ke, kucing ke,haha!daun pisang ade je kat pasar tu..modal?aduhai tu la yg aku pening nih.nk jual topup pn xseberapa sgt, kene kuar modal plak tu.hmm ntahla..nnti la aku ade idea lain aku bgtau lg.hah pasal burger tu..ok jgk, tp aku xtau nk ambik burger tu kat mana, pstu serbuk roti tu kan, ala2 burger goreng gitu..hah mesti terangkat la gua ckp lu..(alamak sejak bile plak aku jd gengster nih?)haha k ka.aku gerenti K'J mesti gelak giler aku ckp psl idea nih.huhu ni la permulaan hidup aku sebagai seorang manusia yang berdikari (la konon!).Cayokk!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan